This one is for Emma..

 
.. för att hon vänligt påpekade att mitt bloggande inte är något att skryta med pa lately (och för att hon är allmänt awesome då också!). Det är september, snart oktober, och massor och ingenting har hänt sen sist. Jag har fått fast anställning, jag har hittat ny lägenhet och ska snart flytta, jag har köpt bil, jag har kommit igång med höstshoppingen (lite halvt ofrivilligt, det var inte meningen att jag skulle köpa kläder nu...) och jag försöker undvika att tänka på att jag borde försöka orka/hinna med lite skolarbete efter jobbet också. Men jag trivs jättebra på jobbet och jag är superexcited över flytten, så just nu kan jag inte klaga. Att Sally är hemma i dessa hoods över helgen är ju inte helelr fyskam. Så, vi kanske hörs efter jul igen då! Puss.
 
Allmänt | |
Upp