But I don't need you and you should know that


All black everythaaang. Klickade hem från Nelly. För att... varför inte?
 
Alltså ursäkta mitt ordval - men fysatan så kallt det ääääär. Det skulle väl kanske inte göra så mycket, men mina vinterskor anländer inte hit till Umeå förrän på lördag. Och imorgon ska det bli varmare. Så att... ja, minus i packningsprotokollet för min del! Igår var det min födelsedag och den tillbringades delvis i skolan och delvis hemma hos Emma och Madde (blev bjuden på väääärldens godaste nachos, naaaamm).
 
Annars flyter allt på riktigt bra här i Umeå. Jag har inte gått vilse, föreläsningarna har börjat bra och min buddy group är riktigt nice! I tisdags hade vi buddy programme opening och hängde på Lokal ett tag, men jag är seriöst sååå jäkla trött varenda dag så jag och två superschyssta tjejer från Tyskland som bor här på samma område som jag drog hem rätt tidigt.
 
Idag var jag och Emma på lunchföreläsning med Jon Moraeus, som är föredetta snowboardåkare och numera föreläsare och mental coach, och det var en riiiktigt grym föreläsning! Att vi sen blev bjudna på lunch också var ju inte fyskam det heller. Nu ska jag snart iväg, vi ska på upptäcktsfärd med vår buddy group till Strömpilen. Ja, nu är ju det inte precis något nytt för mig, men jag tänker hänga på ändå! Ha det bäst, pöss!
 
Upp