Baby you should go and love yourself

Hej från någonstans mitt ute i havet! Det har varit tyst här. Liksom typ jättetyst. Men det har varit mycket på gång. Jul, nyår, massa kära vänner som varit hemma på över jul, maaassa mys med Melvin (mycket möjligt mitt livs största kärlek so far..... han är en hund för den som inte råkade veta det) och annars bara massa kaos i huvudet. Jag har varit hemma hos mamma och pappa sen innan jul, det har varit skönt att ladda batterierna ordentligt för ja - nu är jag på väg. Till Umeå. Och där ska jag bo i vår. Det känns helt superkonstigt - jobbigt men bra, jag är taggad till tusen men ändå grät jag som en liten bebis när jag skulle åka hemifrån.
 
Men jag tror nog att det här ska bli bra. Bästaste Emma kommer och hämtar mig från hamnen idag och senare ska jag försöka hitta till min lägenhet där jag ska bo dom närmsta månaderna. Jag har packat med mig det viktigaste, men på lördag kommer mamma och pappa över med majoriteten av mina grejer. ÄÄÄÄH FATTA ATT JAG SKA BO I UMEÅ NU!! Hemmakära Lotta på stora äventyr, haha.
 
Så att, sådant på gång nu. Med lite tur kanske blogginspirationen infinner sig i Umeå, med lite otur hörs vi igen i typ april haha.
 
Men på tal om Melvin. Han är seriöst för söt. Han är så söt att jag kunde dö. Så söt är han. När jag kommer hem från Umeå, då måste jag nog fan ta och skaffa en egen hund. För ja, Melvin är ju egentligen mammas och pappas hund. Eller så hoppas jag på att skitgrisen driver mamma till vansinne så länge jag är borta så kan jag adoptera honom sen. Så nu tycker jag att alla ska hålla tummarna för att han kissar och bajsar på alla mattor i huset flera gånger per dag, att han tuggar sönder kuddar och filtar och skäller minst åtta timmar per dag. Det blir bra tror jag!
 
Ha det bäst nu hörni, så hörs vi när vi hörs. Nu ska jag ställa om min armbandsklocka till svensk tid.
 
Upp