You've got it, everything I've ever wanted

Tja! Jag skrev ett inlägg första februari, då tyckte jag väl att det var på sin plats med ett inlägg sista februari också. Sådär för att rama in månaden liksom. Det är ju skottdag idag, ett koncept jag tycker är otroligt onödigt och confusing. Liksom... En extra dag? Vad gör jag med den? Ingenting? Trodde väl det.
 
Den här helgen har jag haft finbesök. Pica och Emma kom hit i fredags och for hem igår. Det blev en superskojig helg med shopping, vin, massa skratt och en hel del urspårade diskussioner om allt mellan himmel och jord. Precis vad jag behövde. Och jag tänker inleda mars månad med att åka ner till Stockholm och hälsa på världenssprillansbästa Sally. Hur kul? TYP SKITKUL!! Saknar ju henne litegrann och sådär, och eftersom hon snart pyser iväg till Spanien så tyckte jag det var på sin plats med ett besök. Till saken hör ju också att jag imorgon alltså för första gången i hela mitt liv ska sätta mig på ett flygplan. Japp ni läste rätt. Jag är 24 år gammal och jag har aldrig kommit mig för att resa någonstans med flygplan. Men nu så. Jag vet ju fan inte ens om jag är flygrädd, det kan man ju inte veta när man aldrig provat. Är det skitläskigt måste jag ju ta tåget tillbaka. Nej men det ska säkert gå bra.
 
Jaaa.. annars då.. Vad har hänt i februari? Skolarbetet rullar på riktigt fint, det är snöigt och kallt här i Umeå, jag har köpt ett par nya Ray-Bans (igen, typ sjuttioelfte paret, jag vet), jag har varit hemma och laddat batterierna och jag har klippt lugg. OOch jag slog högst antagligen världsrekord i hur snabbt man kan gå igenom Ikea tidigare idag. 25 minuter, det ni! Nu ska jag förbereda lite grejer inför morgondagens seminarium i Basic EU-law och packa inför den stundande resan. Ha det bäst hörni xoxo.
 
Allmänt | |
Upp