If you ever had a real heart, I don't think you'd know where to start

AAAAAAAAAnd I'm back in Sweden! Alltså, tyck att jag är knäpp - men Vasa i mitt hjärta! Jag har inte gjort något utöver det vanliga - tillbringat tid med familjen, MELVIN *tusenstyckenemojinmedhjärteögon* och brudarna. Brudarna i detta fall är alltså Emma och Pica, och jag behöver väl inte ens säga att det blev en Ollis-runda? Näej, trodde väl inte det.
 
Idag har jag haft mitt första seminarium här i Umeå, och det var inte alls lika scary och jobbigt som jag trodde det skulle vara. Som den hankeit jag är och med det huvudämne jag har är jag inte van med grupparbeten och diskussioner och presentationer i större grupper. Så det är i min värld helt förvirrande och lite skräckinjagande att dom här i Sverige envisas med alla dessa grupparbeten. Jag antar att det är bra men... näej, tacka vet jag individuella studier hehe (ensamvarg_92). Var å ejn me sitt!
 
Nu har jag nästa föreläsning på torsdag, men jag har lite skolarbete att kolla över eftersom jag har några böcker att inhandla så jag lär hålla mig sysselsatt sådär studiemässigt. Sen på onsdag ska vi och bowla med min buddy group och på söndag blir det kanske ishockey så ja... Lite smått och gott. Nu ska jag kolla några avsnitt Pretty Little Liars och sen ta igen de förlorade sömntimmarna från helgen. Ha de!
 
 
Upp