Broken arrows

Alltså hur börjar man ett jäkla blogginlägg?!? Jag testade ungefär 74 olika hälsningsord, men icke! Nu kanske någon undrar vad som hänt sen i måndags? Inte det? Jag tänker berätta iallafall! Alltså det har inte hänt så mycket. Jag har jobbat, gymmat, sovit (lite mer än jag skulle ha lust att erkänna) ooooch... ja, det var väl pretty much det! I onsdags skulle vi egentligen haft kandiseminarium men det blev framflyttat till imorgon. Men nu blev också det framflyttat typ två veckor så att.. nu får jag fokusera på tentveckan först och sen kandipresentationen istället för tvärtom. Jag har en tent på lördag (hata lördagstenter!!!) och en på måndag (hata måndagstenter!!!) (okej jag ogillar tenter i största allmänhet). Men det betyder att jag har en ledig dag imorgon, och jag skulle gärna göra något annat än att läsa på tent. För ska vi vara ärliga - jag skulle aldrig tillbringa en hel dag med att läsa på tent. Det är ju fredag!! Men ja, jag hade inget annat på hjärtat just nu. Puss på dej!
 
Upp