Don't tell me that I change because that's not the truth, and now I'm losing you

Tja! Det var inte igår. Det var rätt länge sen närmare bestämt. Men av någon anledning har det inte känts som att det var så länge sen jag bloggade, tills jag insåg att 23e oktober, det var ett tag sen. Så att - här är jag! Vad har hänt sen sist? Låt mig tänka.... Vi kan ju börja med en kandiupdate: efter mycket om och men blev seminariet äntligen av, det gick väl inte precis superbra men ja, nu är det mindre än en månad kvar tills hela arbetet ska vara inlämnat. Om jag har ångest? Ja, det har jag. Det har blivit november, jag har blivit med ny klocka och ny telefon (roséguld all the way baby) och jag har jobbat en hel del. Jag har tillbringat rätt mycket av min lediga kvällstid på Ollis. Jag har ätit ungefär 10 kg satsumas/klementiner/mandariner. Jag har hunnit med ett Ikea-besök med systeryster (billigaste Ikea-besöket i världshistorien, hela 25 euro spenderade jag där). Och ja, så har världens bästa Sallybally pysit iväg till Sverige, så henne saknar jag lite sådär jättemycket. Ni vet den där känslan när man är jätteglad för någons skull, samtidigt som man av helt egoistiska skäl önskar att personen aldrig skulle ändra på en enda grej i sitt liv (typ). Den känslan. Haha, näj men - saknar dej Sallyy! <3
 
Jag har också börjat packa ihop mina saker lite sådär smått i lägenheten. För det är inte länge kvar nu - snart bär det av till andra sidan Kvarken. Det känns egentligen helt surrealistiskt. Jag vet liksom inte vad jag ska göra med min tid hemma nu. Jag vill hinna vara överallt men av någon anledning gör jag typ ingenting istället. Jag skyller på lite höstdepp, men jag vet nog att sådär egentligen i smyg så har jag en liten minikris. Men minikris låter nästan som minigris - och vem kan vara deppad över en minigris? Ingen, that's who.
 
Gud så långt detta blev. Jag ska runda av här, planen är att kolla några avsnitt av The Big Bang Theory innan jag somnar. Ha det bäst tills vi hörs igen. Pussar och kramar. Och ja - mera reflexvästar åt folket!
 
Allmänt | |
Upp