Det händer att jag ser dig då och då

Tjabatjenahejhopphallå! Jag sitter på golvet och bloggar för tillfället. Mest för att min dator höll på att brinna upp där den låg i sängen (förlåt datorn, men if I'm in bed, you're in bed - typ som i The Notebook fast utan fåglar och sådär). Men sen trivs jag rätt bra på golvet med. Här är svalt och skönt.
 
Jag är just nu mitt uppe i ett vatten-drickar-maraton också. Jag bestämde mig i början av veckan för att jag dricker alldeles för lite vatten per dag och att jag behöver göra något åt det omedelbums. Så 2 liter per dag har jag försökt hinka i mig. Men jag glömde lite bort det idag, så jag försöker dricka ikapp nu på kvällen. Världens bästa idé? Perhaps not.
 
Den huvudsakliga anledningen till detta inlägg är att jag sitter och väntar på att klockan ska bli 00:01 så att min 20% rabattkod ska fungera på en nätsida därifrån jag tänkte beställa några grejer. Jag har väntat sen ungefär klockan åtta, och jag kunde ju i och för sig vänta tills imorgon, men nu är jag så envis att har jag börjat vänta ger jag inte upp i första taget! Tänk om grejerna jag ska ha tar slut? Tänk om min dator faktiskt börjar brinna? Tänk om höststormen blåser in mina fönster (det låter som att det kan hända any minute now)? Tänk om alla dammtussar i min stökiga lägenhet skapar en armé och slänger ut mig på gatan? Ingen kan veta sånt. Bäst att vänta tills 00:01 och hoppas att inget av det ovannämnda händer innan dess!
 
Imorgon är tanken att väckarklockan ska ringa 07:30 och att jag då muntert ska traska iväg till gymmet och försöka ta ikapp lite av all träning jag skippat på grund av stress och förkylning och det ena med det tjugofjärde. Menneehh.. vi får se. Håll tummarna nu för att nästa inlägg inte blir lika knäppt (och att jag kommer mig iväg till gymmet), det gör jag. Puss!
 
Allmänt | |
Upp